div>
 
 
 
Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Кафедра самопознания

Автор: admin от 17-04-2017, 05:25, посмотрело: 213

2
Кафедра самопознания

Руководитель Юдина Н.М.

 

Тема работы кафедры: содействие гармоничному становлению личности учащихся через целенаправленное развитие жизненно важных ключевых компетенций.

Цель методической работы :

Формирование профессиональной компетентности педагогов школы- гимназии, использование инновационных педагогических технологий.

Задачи кафедры:

1.    Раскрыть способности ученика и развить его как индивида, как личность, как субъект деятельности и как индивидуальность с учетом его темперамента, характера , направленности и способностей;

2.    Сформировать основы нравственного поведения учеников, социально-значимые ориентации обуславливающие отношение человека к себе, окружающему миру, человеку в целом;

3.    Сформировать систему ценностей личности, практические навыки творческого приложения знаний в решении проблем, направленных на служение обществу.

               Состав кафедры

ФИО учителя Предмет
1 Баймакашева Улжан Сайлаубековна самопознание
2 Джапаркулова Дамира Абдулмажитовна самопознание  логика 
3 Мырзақұл Айя Мырзагельдықызы сампознание
4 Юдина Наталья Михаиловна самопознание
5 Соколюк Анна Сергеевна психолог
6 Керимкулова Асель Астаналиевна психолог
7 Сейлханова Назгуль Сарсенбековна психолог коррекция
8 Максимова Лариса Петровна психология

 

Категория: Өзінөзі тану пәні ӘБ

 

Ашық сабақ

Автор: admin от 19-01-2017, 14:52, посмотрело: 141

0
Өзін-өзі тану сабағының жоспары

Мектеп: №1              Мерзімі:15.05.2015

Мұғалім: Баймакашева У.С       Сынып: 7 «ә» қг       Оқушылап саны: 20

Тақырыбы: Аялай біл, сен деп соққан жүректі.

Құндылығы: Сүйіспеншілік

Қасиеттері: Сүйіспеншілік,адамгершілік, инабаттылық, ата-ананы құрметтеу

Мақсаты: жаныңда жүрген жақын адамдарды (отбасы мүшелері, құрбы-құрдастар, достар) сыйлауға, сүйіспеншілікке, құрметтеуге үйрету.

Міндеттері:

-        Адамдардың бір-біріне деген мейірім – шапағатының мән мағынасын түсіндіру;

-        Жаныңда жүрген жақын адамдарға деген сүйіспеншіліктерін дамыту;

-        Жаныңда жүрген жақын адамдарды сыйлау, қадірлей білуге тәрбиелеу;

Сабақтың барысы:

Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесіп, оқу құралдарын түгендеп, келмегендерді журналға белгілеу. Оқушыларға бес «Т» ережесін ұстануды ескерту

Тыныштық сәті:

«Нұрға бөлену.»

-          Ыңғайланып отырыңыздар, денелеріңізді түзу ұстаңыздар. Аяқ-қолыңызды айқастырмаңыз. Қолыңызды тізеңізге немесе үстелге қоюға болады. Көздеріңізді жұмуларыңызды өтінемін. Елестетип көріңіз. Күн ңұры сіздің төбеңізден өтіп, кеудеңізге қарай бойлап барады. Кеудеңіздің орта тұсында гүл түйнегі орналасқан. Гүлдің түйнегі нұрдан баяу ашылып келеді. Балғын және таза әсем гүл сіздің әр ойыңызды, әр сезіміңізді, эмоцияңыз бен тілек-қалауыңызды шайып, жүрегіңіздің қауызын ашты.

Нұр сәулесі сіздің бойыңызға ақырын тарай бастағанынелестетіңіз. Ол біртіндеп күшейе түсуде. Оймен осы нұрды қолдарыңызға түсіріңіз. Сіздің қолдарыңыз нұрға бөленіп, сәуле шашуда. Қолымыз тек жақсы, ізгі істер істейді және баршаға көмектеседі. Нұр аяқтарыңызға тарады. Аяқтарыңыз нұр сәулесін шашуда. Олар сізді тек жақсылық жасау үшін жақсы жерлерге апарады. Олар нұр мен махаббат құралына айналды.

Одан әрі нұр сіздің аузыңызға,тіліңізге тарады. Тіліңіз тек шындықты және жақсы,ізгі істер сөздер ғана айтады. Нұрды құлақтарыңызға бағыттаңыз, құлақтарыңыз тек жақсы сөз бен әсем әуенді ғана естиді. Нұр көздерімізге де жетті, көзіміз тек жақсыға қарап ,бәрінен жақсылықты ғана көреді. Сіздің басыңыз түгелдей нұрға бөленіп,басыңызға тек ізгі, сәулелі ой келеді.

Нұр бірте-бірте қарқын шұғылана бастайды, сіздің денеңізден шығып, жан-жағыңызға сәуле шашады. Осы нұрды туысқандарыңызға, балаларға, мұғалімдерге, достарыңызға, таныстарыңызға бағыттаңыз,олардың да жүрегі нұрға толсын.

Осы нұр бүкіл әлемге: барлық адамдарға, жан-жануарларға, өсімдіктерге, барлық тірі жанға таралсын....Ғаламның барлық түпкір-түпкіріне нұр бағыттаңыз. Ойша айтыңыз «Мен Нұрлымын....Нұр менің ішімде...Мен Нұрмын...»

Осындай Нұр, Махаббат және Тыныштық күйінде отыра тұрыңыз........

Енді осы Нұрды жүрегіңізге орналастырыңыз. Нұрға толы бүкіл әлем сіздің жүрегіңізде. Оны осындай әсем қалыпта сақтаңыз. Жаймен көздеріңізді ашуға болады. Рахмет!!!

Үй тапсырмасын тексеру:

«Ана махаббаты» мәтінін оқып келу

1.Ана неліктен балаларының көңіл күйін бұзғысы келмеді?

2.Балалары саяхатқа жиналған кезде ана қандай сезімде болды деп ойлайсыздар?

3.Балалар саяхаттан неліктен бас тартты?

4. Балалардың өз шешімдерін құпия ұстауының себебін қалай түсіндірер едіңдер?

Дәйексөз.

Өзінің айналасындағы жора-жолдастарың, бауырларының жан дүниесіне үңіліп қарамаған адам өмірде үлкен қиыншылықтарға кезігеді және айналасына зиянын тигізеді.

                    Альфред Адлер

Жаңа сабақ:

Бүгін біздің өтетін сабағымыздың тақырыбы

«Аялай біл, сен деп соққан жүректі».

1 топ: «Аялау», «қадіріне жету», «қадірін білу» деген сөздерді қалай түсінесіңдер?

2 топ: Айналаңдағы адамдардың жақсылығын, мейірімін сезіп байқап, бағалайсыңдарма? Қалай?

3 топ: Өзің жақсы көрген адамың саған немқұрайлық танытқан кездері болоды ма? Сол кезде не сезіндіңдер?

4 топ: Өзіңе «Маған мейірім-шапағат аямаған адамдар үшін мен не істедім?» деген сұрақ қойып көрдің бе?

Шығармашылық жұмыс:

 «Қарттар бүгін жылады» атты бейне материал көріп, әр топ бүгінгі жастарға арнап хат жазады.

Топпен ән айту:

 «Ана туралы жыр»

Үй тапсырмасы:

«Адамды сүйе біл»

Оқып келу,121 бет

Соңғы тыныштық сәті:

 Балалар, денелеріңді бос ұстап, бастарыңды жоғары көтеріп, ыңғайланып отырыңдар. Көздеріңді жұмсаңдар да болады.Ауаны терең жұтып, еркін тыныс алыңдар. Өздеріңнің тыныс алуларыңды бақылап, бақытқа, махаббат пен тыныштыққа толы таза, шипалы ауаны тұла бойларыңа толғанын сезініңдер. Ал енді көздеріңді ашсаңдар да болады.


Категория: Өзінөзі тану пәні ӘБ

 

Областной семинар по самопознанию

Автор: admin от 14-12-2016, 09:54, посмотрело: 281

1
 

 

План урока самопознания.

Школа – гимназия №1                                      
им. Д. А. Конаева

Тема: Человек в зеркале человечества.

Ценность: честность, доброта, правда, дружба, любовь.

Педагог: Умановская Н. А.

Класс:  10                                                                           
Цель: Расширение представлений учащихся о взаимосвязи общечеловеческих, этнокультурных и национальных ценностях, стремление не к обретению собственной славы, а к истине, важной для каждого человека, и значит всего человечества.

Задачи: - показать богатство человеческих деяний;
               - развить стремление понять свою значимость и раскрыть свои способности, знания, ум,     доброту, честность, уметь говорить правду, быть другом, искренно любить.
               - воспитывать уважительное отношение, человеколюбие, воспитанность к этнокультурным и национальным ценностям разных народов.

Ожидаемый результат: учащиеся должны научиться ценить этнокультурные и национальные ценности, величие человеческих деяний на примере известных людей разных эпох.

Оборудование: интерактивная доска, раздаточный материал, записи мелодий «Музыка солнечного света» гитарист Степан Чигинцев.

Ход урока:

Орг. Момент. Сегодня мы должны придерживаться таких правил как дружба, доброта, доверие, доброжелательность и дисциплина. Минутка тишины; под звуки мелодии учащиеся сидят удобно, настраиваются на урок. Звучит музыка.
Слова учителя: Концентрируемся на солнечный    свет. Для этого закройте глаза и сконцентрируйте своё внимание на воображаемой точке между бровями.
Теперь представьте, как вас со всех сторон окружает солнечный свет лучей, они буквально пронизывают вас, входят в глаза, в точки на раскрытых ладонях. Вам становиться спокойно, ласковое тепло укачивает вас.
Для достижения полного эффекта представьте себя большим солнечным шаром (повторяйте мысленно за мной)

Я – солнце! Большое и яркое Солнце. Вокруг меня нет темноты и холода. Я – Солнце! Я вбираю в себя энергию всей Природы!
(пауза 30 секунд)
Слово учителя: Теперь вы обрели душевную гармонию, чтобы открыться новому дню, получить от него удовольствие, сделать много хороших дел.

2.Проверка домашнего задания. Прослушаем презентацию об известных людях – представителях разных эпох, где увидим величие человеческих деяний на примере.
1. Эпоха Чарли Чаплина.
2. Эпоха Сатпаева Каныша Имантаевича.
3. Эпоха Улановой Галины Сергеевны.

3. Позитивное высказывание. «В каждом человеке есть солнце. Только дай ему светить».
Сократ.
Как вы понимаете эти слова? Объясните.

4. Беседа по вопросам. Читаем по прочитанной притче «Своя роль» на стр. 157 в учебнике ответим на вопросы.
1. Когда Самурай почувствовал свою ничтожность?
2. Почему испуган Самурай?
3. Что сказал мастер Самураю?
4.У вас были подобные ситуации, вы ощущали такой дискомфорт?

5. Творческая работа. Каждая группа выбирает пословицу предложенную учителем. По выбранной пословице сделать рисунок. Рисунком объяснить значение слов пословицы.
Предложенные пословицы учащиеся выбирают по желанию. После того как выполнят рисунок – объяснение.
Оценим лучшие работы – приклеим стикеры.

6. В тетради на стр. 92 напишите, как вы оцениваете свою роль в масштабах всего человечества.
Учащиеся должны зачитать свои высказывания, мысли, рассуждения.

Подведём итог урока. Что запомнилось сегодня на уроке? Ваши впечатления.
8. Домашнее задание. Выучить стихотворение Расула Гамзатова
стр. 159

9. Заключительная минутка тишины. Слушаем музыку.
Слова учителя: Что запомнилось из пройденного урока, всё, что было лучшее, возьмите с собой.

Категория: Өзінөзі тану пәні ӘБ, Әдістемелік кеңес