div>
 
 
 
Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту
 

тарих пәнінің сабақтары

Автор: admin от 25-06-2018, 23:15, посмотрело: 73

0

тарих пәнінің сабақтары

 

тарих пәнінің сабақтары

 

тарих пәнінің сабақтары

 

тарих пәнінің сабақтары

 

тарих пәнінің сабақтары

 

тарих пәнінің сабақтары

 


Категория: Қоғамдық пәндер кафедрасы

 

тарих пәні

Автор: admin от 25-06-2018, 23:07, посмотрело: 84

1
                         

тарих пәні

 

тарих пәні

 

тарих пәні

 

тарих пәні

 

тарих пәні

 


Категория: Қоғамдық пәндер кафедрасы

 

Қоғамдық пәндер әдістемелік бірлестігі

Автор: admin от 13-04-2017, 11:28, посмотрело: 286

0

Қоғамдық пәндер әдістемелік бірлестігі

 
     ӘБ мақсаты:

     Дәстүрлі және жаңа технологияларды сабақтастыру арқылы оқушылардың білім сапасын арттыру және өз мүмкіндігін дұрыс пайдалана алатын  зерделі тұлғаны тәрбиелеу.

     ӘБ міндеттері:

  •  Мұғалiмдердiң пәндік бiлiм берудегі зердесі мен кәсіби құзырлылық және педагогикалық шеберлік деңгейлерін үздiксiз жетiлдiре отырып, барлық типтегі сабақтарды өткiзудiң жоғары әдiстемелiк деңгейiн қамтамасыз ету.
  • Бiрлестiк мұғалiмдерiнiң кәсіби бiлiктiлiгiн көтеру.
  • Шығармашылықпен жұмыс iстейтiн мұғалiмдердiң iс-тәжiрибесiнiң тиiмдi тұстарын айқындау, жинақтау, тарату.
  • Оқушылардың ғылыми танымдық қабілетін дамыту,тарихи деректермен    жұмыс істеу, тарихи оқиғалар мен құбылыстарды салыстырмалы талдау   негізінде ой елегінен өткізе білу дағыларын қалыптастыру.                                   
  • Білім сапасын көтеру мақсатында  оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерімен озық технологияларды жүйелі  қолдану.                                                                   
  • Оқушының өзін-өзі дамыту, өзін-өзі тәрбиелеу, өзін-өзі басқару, шешім    таба білу механизмдерін қалыптастыру.                                              
  • Аудандық,қалалық оқу бөлімінің әдістемелік орталығы ұйымдастыратын    іс-шараларға қатысу. 
  • Пән олимпиадаларына дайындық.                                                                 
  • Әдістемелік бірлестіктің жұмысын жандандыру. 
Әдістемелік бірлестік құрамы

 

Категория: Қоғамдық пәндер кафедрасы

 

Әдістемелік бірлестіктің құжаттары

Автор: admin от 1-03-2017, 11:35, посмотрело: 4750

1
Әдістемелік бірлестіктің құжаттары

 

Әдістемелік бірлестіктің қалыпты жұмыс жүргізуі үшін келесі құжаттар болуы тиіс:

1.     Әдістемелік бірлестіктің құрылуы туралы бұйрық.

2.     Әдістемелік бірлестік жетекшісін тағайындау туралы бұйрық.

3.     Әдістемелік бірлестік туралы ереже.

4.     Әдістемелік бірлестіктегі мұғалімдердің қызметтік міндеттері.

5.     Өткен оқу жылында атқарылған жұмыстың талдауы.

6.     Әдістемелік жұмыс тақырыбы, оның мақсаты, басым бағыттары мен жаңа оқу жылындағы міндеттері.

7.     Әдістемелік бірлестіктің жұмыс жоспары.

8.     Әдістемелік бірлестіктің айлық жұмыс жоспары.

9.     Әдістемелік бірлестік мұғалімдері сандық және сапалық құрамы (туған күні, жылы, білімі, мамандығы, жалпы өтілі, марапаттаулары, тұрағы, телефоны).

10.  Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің өз білімін көтеру, іздену тақырыптары.

11.  Әдістемелік бірлестік мұғалімдерін аттестациялау жоспары (5 жылға).

12.  Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің аттестациядан өту кестесі (1 жылға).

13.  Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің білімін жетілдіру курстарынан өту жоспары (5 жылға).

14.  Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің білімін жетілдіру курстарынан өту кестесі.

15.  Ағымдағы бақылау жұмыстарын алу кестесі (Мақсат: оқушыларға шамадан тыс салмақтың түспеуін, бір күнге бір бақылау жұмысының ғана қойылуын қамтамасыз ету).

16.  Тоқсандық әкімішілік бақылау жұмыстарын алу кестесі.

17.  Әдістемелік бірлестік мұғалімдерінің өткізетін ашық сабақтарының кестесі.

18.  Әдістемелік апталықты өткізу жоспары.

19.  Әдістемелік бірлестіктегі кеңестер, конференциялар, семинарлар, дөңгелек столдар, шығармашылық есептер, іскерлік ойындарды жүргізу кестесі.

20.  Бағдарламалар (әр пән бойынша ҚБА бекіткен бағдарламалар мен факультативтер, үйірмелер бағдарламалары).

21.  Оқу бағдарламалары мен олардың оқу-әдістемелік қамтамасыз етілуі туралы ақпарат.

22.  Күнтізбелік-тақырыптық жоспарлау (әр пән, факультативтік сабақтар мен пәндік үйірмелер бойынша).

23.  Әдістемелік бірлестіктегі жас мамандармен жүргізілетін жұмыс жоспары.

24.  Пәндік апталықты өткізу жоспары.

25.  Мектепішілік  бақылау бойынша ақпараттық-талдау анықтамалары, диагностика материалдары.

26.  Әдістемелік бірлестік отырысының хаттамалары.

 

Әдістемелік кеңес қызметі

1.     Ұйымдастыру-педагогикалық қызметіәдістемелік жұмыстың мақсаты мен әдіс-тәсілін анықтау, пәндік бірлестіктерге басшылық жасау, педагогикалық қиыншылықтарды жоюға байланысты уақытша құрылған бірлестіктерге, диагностикалық топтарға басшылық жасау. Олардың жоспарын қарап шығып бекіту, педсоветке ұсыну. Бірлестіктердің хабарламаларын тыңдау.

2.    Әдістемелік нұсқаулар беру.

Мұғалімдерге нормативті құжаттарды орындауда, оқу-тәрбие жұмысын ұйымдастыруда, педагогикалық әдебиеттегі жаңалықтармен дер кезінде таныстыруда нұсқау-кеңес беру.

3.    Іздену, зерттеу жұмыстарына  мұғалімдерді тарту.

4.    Озат тәжірибені зерттеу, қорыту, тарату.

5.    Бейімдеу, жас мұғалімдердің бейімделу мерзімін қысқартуға жағдай жасау.

6.     Мұғалімдердің білімін жетілдіруді ұйымдастыру.

Диагностикалау тобының қызметі

 
 

Бұл топ мектептегі тәжірибелі мұғалімдерден құралады. Қажет болған жағдайда оған мектеп басшысы немесе аудандық бірлестіктен білгір ұстаз қатыстырылады.

Топ жұмысын директордың оқу-тәрбие ісі бойынша орынбасары үйлестіріп отырады. Атқаратын жұмыс түрлері:

-        Оқушы білімділігі мен тәрбиелілігін тексеру, талдау.

-        Мұғалімдердің кәсіби даярлығының және оқу-тәрбие жұмысының сапасын тексеру, талдау, болжау жасау.

-        Оқу-тәрбие жұмысы, әдістемелік жұмыс жағдайы туралы, педагогикалық кеңес, әдістемелік кеңес шешімдерінің орындалуы жайлы мәліметтер банкін құру.

-        Озат тәжірибе туралы, педагогика, психология саласындағы жаңа зерттеулер, мектеп жұмысы жөніндегі ғылыми-әдістемелік материалдар  банкін құру. Оқу-тәрбие жұмысының мазмұн, форма, әдіс-тәсілдерін дамытудың жақын арадағы және келешектегі мақсаттарын айқындау, ұжымның және жеке мұғалімнің ғылыми-әдістемелік іс-әрекетін дамыту.

-        әдістемелік кеңестің жоспарлау, ұйымдастыру, ғылыми-әдістемелік жұмыс мазмұны жөнінде ұсынысын (рекомендация) дайындау.

 

Пән бірлестіктерінің қызметі

       Оқу процесінің деңгейін қалай көтеру шараларын айқындау, оны жүзеге асыру. Оқытудың белсенді формалары мен әдістерін таңдау, оқу бағдарламасындағы қай тақырып пен бөлімдерді оқытудың әдіс-тәсілдерін талдау.

       Оқу бағдарламалық құжаттарды зерттеу, талдау.

       Педагогикалық, методикалық, ғылыми әдебиеттердегі мақалдармен танысу.

       ғылым жетістіктері мен озат тәжірибені зерттеп, таңдап, практикаға енгізу.

       Оқу процесінің қорытындыларына талдау жасау, бірыңғай бақылау, тексеру жұмыстарын дайындау, емтихан материалдарын әзірлеу.

       Пән апталықтарын өткізу, конкурс, олимпиадалар өткізу.

       Педагогикалық тәлімгерлікті ұйымдастыру.

       Ашық сабақтарға қатысу, оны талдау.

 


Категория: Қоғамдық пәндер кафедрасы

 

КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ коучинг

Автор: admin от 28-02-2017, 12:02, посмотрело: 1323

0
ТАҚЫРЫБЫ: БАҒАЛАУ ТҮРЛЕРІ.  КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ

МАҚСАТЫ:

- Формативті және сумативті бағалау түрлері туралы  түсініктерін тексеріп, тәжірибеде   қалыптастырушы бағалауда критериалдық жүйені қолданудың барысын талдау.

Критерийлерге сәйкес өзiн-өзі бағалау мен өзара бағалау үдерiстерiн қолдануға бағыттау. -Тақырыпты игеру барысында өз бетінше қорытынды жасауға дағдыландыру және өз ойын еркін айту дағыларын дамыту.

-Жұппен,топпен жұмыста оқушылардың жетістіктерін жаңа жүйеде бағалайтын білім алу барысында  өзара сыйластыққа, басқалар пікірін бағалауды үйрену.

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ: Формативті \ОүБ\қалыптастырушы,оқуды\негізгі немесе жиынтық,суммативті \ бағалау,критериалды бағалау стратегиялары арқылы бірін-бірі оқытып, аталған тақырыпты меңгеріп шығады. Мұғалімдер формативті және жиынтық бaғалау айырмашылығын біледі, критериалды бағалауды сабақтарында қолдана алады. Өзін және әріптестерін бағалау мүмкіндіктерін жасай алуға үйренеді.Заманауи оқуға көшу жағдайында оқушылардың білім жетістіктерін жаңа заман талаптарына сай бағалау түрлерін талдайды,салыстырады; Семинарға қатысушы мұғалімдердің педагогикалық шеберліктері жоғарылайды.Мұғалімдер оқу үдерісінде оқушылардың жетістіктерін жаңа жүйеде бағалайтын болады;\

КӨРНЕКІЛІКТЕР (РЕСУРСТАР): Плакат,флипчарт,интерактивті тақта,видео

МІНДЕТТЕР:

-Әріптестеріміздің  критериалды бағалауды үйренуге  деген қызығушылығын ояту арқылы білім жүйесінде критериалды бағалаудың алатын орнын түсінулеріне жағдай жасау;

-Тақырыпты әріптестеріміздің білімі арқылы бастау;

-Әріптестеріміздің  өздерін-өздері оқыту арқылы білім беруге ықпал жасауы;

зін-өзі және өзара бағалауда критерийлерді пайдаланудың маңыздылығын айқындай алуы;

-Критериалды бағалау арқылы оқытудың тиімділігін және оқу сапасын арттыруға болатынына көздерін  жеткізу;

ҚОЛДАНЫЛАТЫН ӘДІС-ТӘСІЛДЕР:жеке,жұптық,топтық жұмыстарды бағдарламаның жеті модулін ұштастырып,жүргізу.Диалогтік оқыту-«Серпілген сауал», ««Сұхбаттасатын жұп», «Сұрақты қағып ал» ,  «Қалың және жұқа сұрақтар», АКТ-презентация,видео, СТО-«БББ»,Дарындылықты анықтау--«БББ», қорытындылау


 

 

 

 

Категория: Қоғамдық пәндер кафедрасы