div>
 
 
 
Сортировать статьи по: дате | популярности | посещаемости | комментариям | алфавиту

Қорытынды сабақ. Қазақстан қалалары. Етістіктің шақтары

Автор: admin от 25-06-2018, 22:48, посмотрело: 150

1

Сабақтың тақырыбы: Қорытынды сабақ. Қазақстан қалалары. Етістіктің  шақтары

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:    Қазақстан қалалары туралы алған білімдерін тиянақтайды. Қазақстан қалалары туралы  танымдық білімін арттыра  отырып әңгімелей білуге үйренеді.                     

Дамытушылық: Оқушыларды қазақ тілінде сауатты жазуға және сөйлеуге үйреніп, ойлау мен еркін сөйлеу қабілеттері дамиды.

Тәрбиелік: Отанды сүюге, тіл мәдениетіне, сұлулыққа, сезімталдыққа, имандылыққа, адамгершілік ізгі қасиеттерді бойына сіңіруге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі:   Білімдерін тиянақтау, жинақтау, тестілеу

 Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, бейнетаспа, слайд, тірек сызбалар, дидактикалық материалдар,  фото суреттер, карталар, кестелер

 Сабақтың байланысы:   Геграфия

 

Сабақтың барысы:

 

Сабақ барысы,

уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

 Психологиялық кезеңі:

2 мин

9.05-9,07

 

Амандасу.

<!-- [if !supportLists] --> -          <!-- [endif] --> Сәлеметсіңдер ме ,балалар

 Тілге енгізу кезеңі.

-Бүгін аптаның қай күні?

-Қазір қандай сабақ?

- Сендер нешінші сыныпта оқисыңдар?

- Біз сегізінші сыныпта оқимыз

- Біз қай ауылда тұрамыз?

-Біз Қордай  ауылында  тұрамыз.

- Қордай  ауылы  қай облыс, ауданда орналасқан?

Мейрімді жүрекпен,

Ақ пейілді тілекпен.

Амандасып алайық,

 Бір жадырап қалайық.

Жақсы оқып сабақты,

Әдеп сақтау сәніміз.

Сәлем бердік сіздерге,

Басымызды иіп бәріміз!

 

Оқушылар сұраққа жауап бареді

Сабаққа кіріспе

 

5 мин

 

9.07-9.12

 

 

 

 

 

 

Жұмбақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашу

Аты оның тәтті жеміс есіміндей,

Жемісі халқының мол несібіндей.

Білмесең бұл қаланы онда сенің

Қалады қателігің кешірілмей.  (Алматы)

 

Толассыз күні –түні шахталары,

Тереңнен қазынасын ақтарады.

Көмірлі болғанымен осы қала

Атымен өсімдіктің аталады.(Қарағанды)

 

Қара төбе, қоңыр төбе, көк төбе,

Бұл маңайда мұндай түсте жоқ төбе

Барлығы да бір-ақ түсті сияқты

Сол түстегі қаланы сен тап, кәне.(Ақтөбе)

 

Тастан емес қыштан емес қорғаны

Қарағайдан, қайыңнан да болмады.

Шешілмейтін жұмбағы да қалмады,

Сонда мұның қандай қала болғаны(Талдықорған)

 

- Жұмбақтардың шешкенде қай қалалар аталды?

- Балалар, жұмбақтар қай тақырыпқа арналған?

Ендеше, бүгінгі сабақ тақырыбы  Қазақстан қалалары. Қорытынды сабақ

 Мына етістіктерді қолдана отырып,  бүгінігі тақырыптың мақсатын қоямыз.

-Әңгімелеу, пайдалану, сақтау, қорғау. 

 

Жұмбақтарды шешіп, қала аттарын

табады

- Алматы, Қарағанда, Ақтөбе, т.б

Қазақстан қалаларына арналған

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың мақсатын қояды.

Топқа бөлініп отырады

Қортынды сабақ

Біліу

Түсіну

5 мин

9.12-9.17

Кім жылдам?

<!-- [if !supportLists] --> 1.      <!-- [endif] --> Қазақстанда қандай көне қалаларды білесіңдер?

<!-- [if !supportLists] --> 2.      <!-- [endif] --> Сырдария бойында орналасқан ірі көне  қала қалай аталады?

<!-- [if !supportLists] --> 3.      <!-- [endif] --> Қазақ елінің қандай  бас қалалары болды?

<!-- [if !supportLists] --> 4.      <!-- [endif] --> Қазақтанның алғашқы астанасы қай болды?

<!-- [if !supportLists] --> 5.      <!-- [endif] --> Гипс, әктас Қазақстанның қай аймағында жақсы тараған? 

<!-- [if !supportLists] --> 6.      <!-- [endif] -->  Орталық Қазақстанда қандай кен орындары бар? 

<!-- [if !supportLists] --> 7.      <!-- [endif] -->  Қазақстанның қай аймағы полиметалдарға бай? 

<!-- [if !supportLists] --> 8.      <!-- [endif] --> Қазақстан халқының саны қанша?

<!-- [if !supportLists] --> 9.      <!-- [endif] --> Қазақстанда қанша облыс орталығы бар?

<!-- [if !supportLists] --> 10.  <!-- [endif] --> Етістік дегеніміз не?

<!-- [if !supportLists] --> 11.  <!-- [endif] --> Етістіктің неше шағы бар?

<!-- [if !supportLists] --> 12.  <!-- [endif] --> Болжалды келер шақ қалай жасалады?

<!-- [if !supportLists] --> 13.  <!-- [endif] --> Мақсатты келер шақ қалай жасалады?

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қолдану

12 мин

9.17-9.29

 

 

 

 

  Стикр түсі бойынша топқа бөлінеміз. Әр топ үстелдің үстіндегі түске сай орналасыңдар.

  Алматы қаласы, Астана қаласы, Тараз қаласы.

Топтағы алтын ереже: (тақтада)

Топтық жұмыс

І. Қазақсан қалалары постер қорғау (обылыс орталықтары, астаналар)
ІІ. Астана қаласы. (диалог құрастыру).

ІІІ. Тараз  қаласы  бойынша қысқаша әңгімелеу презентация (кесенелер, тарихы, атақты адамдар )  

Топтағы міндеттер:

КӨШБАСШЫ - топты басқаратын адам № 1

ХАТШЫ- негізгі мәліметтерді жазып отырады №3

ТАЙМКИПЕР -уақытты қадағалап отырады №2

БАЯНДАУШЫЛАР- мәліметті жеткізуші №4

 

Талдау

6 мин

9.29-9.35

 

 

 

 

Грамматикалық тапсырмалар

«Шыңға өрлеу» ойыны. Шыңға шығар кезде әр түрлі аңдарға кездесеміз. Кедергіден өту үшін олардың бізге дайындаған  сұрақтары бар, соған жауап берейік.

<!-- [if !supportLists] --> 1.      <!-- [endif] --> Берілген сөзге мақсатты, ауыспалы  келер шақ  жұрнақтарын жалғап жіктеңдер.

 Сал,  кел,  бар

 

<!-- [if !supportLists] --> 2.      <!-- [endif] --> Етістік қай шақта тұр?  Сөйлем мүшелеріне талдаңдар.

Біз жазда Астана қаласына барамыз.

  

<!-- [if !supportLists] --> 3.      <!-- [endif] --> Етістік қай шақта тұр? Сөйлем мүшелеріне талдаңдар.

Айшаның  бұл  арманы орындалып қалар.

 

Тақтамен, дәптермен жұмыс

 

Етістік қай шақта тұрғанан анықтайды

  

 

Сөйлем мүшелеріне талдайды.

 

Бекіту кезеңі

Жинақтау

5 мин

9.35-9.40

 

 

<!-- [if !supportLists] --> 1.      <!-- [endif] --> Дәлелде: «Қазақстан жері, қазақ елі өте керемет» ұғымды дәлелде.

 

<!-- [if !supportLists] --> 2.      <!-- [endif] --> Болжам жаса: «Егер Қордай ауылы қала  болса, болашағы  қандай болар еді?»

 Өз ойларын нақты жеткізеді.

Бағалау

Тестілеу

6 мин

9.40-9.46

 

Аудиомәтінді тыңдап, берілген нұсқалардың ішінен

а) - «дұрыс»,

 ә)-«дұрыс емес»,

 б) -«мәтінде айтылмаған» деген жауаптардың біреуін таңдаңдар.

Оқушылар аудиомәтінді мұхият тыңдап, дұрыс нұсқасын табады.

Үйге тапсырма

 

 

1 деңгей - «Сүйікті қалам» атты тақырыпқа шағын шығарма жаз

2 деңгей- шағын мәтін құрастыру

3 деңгей – 6 тапсырма 162 б

Күнделіктеріне жазып алады

Оқушы білімін бағалау кезеңі:

2мин

9.44-9.46

Оқушыларды бағалау парағы арқылы бағалайды

Оқушылар бағалау парағы арқылы бағаланады.

 

Кері байланыс: Бес саусақ әдісімен

2 мин  9.46-

 

1-Саусақ/ маған сабақ қызықты  болды

 

 

2-Саусақ/  Мен жаңа және қызықты нәрсе үйрендім

______________________________________________________________

______________________________________________________________

 

3-Саусақ/  Бүгінгі сабақты толық түсіндім

______________________________________________________________

______________________________________________________________

 

4-Саусақ/  бүгінгі сабақ маған ұнады себебі:________________________________________________________

______________________________________________________________

Категория: Қазақ тілі және әдебиеті ӘБ

 

Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының 2017-2018 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспар

Автор: admin от 25-06-2018, 22:42, посмотрело: 258

0

Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының 2017-2018 оқу жылына арналған жылдық жұмыс жоспар

Мектептіңәдістемелік тақырыбы:

«Оқу мен оқытуға жаңашылдық енгізу арқылы жан-жақты дамыған тұлғаның білім сапасы мен тәрбиесін арттыру»

Қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігінің әдістемелік тақырыбы:

«Оқытудың озық әдіс- тәсілдерін қолдана отырып отырып, шығармашыл, құзыретті жеке тұлғаны қалыптастыру.»

Мақсаты:

Мұғалімдердің педагогикалық және кәсіби шеберлігін, құзырлылығын және сабақберу әдістемесін үздіксіз жетілдіру арқылы оқушылардың сапалы білім алуына, шығармашы- лық деңгейінің жоғары сатыға жетуіне ықпал ету.

 

Міндеттері:

ØМұғалімдердің оқытудың белсенді әдіс- тәсілдерін негізіндежұмыс жүргізуіне жағдай жасау;

ØМұғалімдерге жаңа педагогикалық технологиялар мен инновацияларды меңгеруге, өз тәжірибесіне енгізуге көмек көрсету;

ØОзық педагогикалық тәжірибелерді зерттеу, үйрену, ендіру;

ØМұғалімдердің әдістемелік шеберлігін, кәсіби деңгейін арттыру арқылы сапалы білімге қол жеткізу;

ØЕрекше қабілетті оқушыларды анықтап, қабілетіне қарай шығармашылыққа баулу;

ØҮлгерімі төмен оқушылармен үздіксіз жұмыс жүргізу;

 

Шығармашылық тақырыппен жұмыс жүргізудің кезеңдері:

І. Дайындық кезеңі: 2016-2017 оқу жылы

Проблемалық тақырып бойынша іздену, оқу, ғылыми-әдістемелік ақпараттармен танысу.

Проблемалық тақырып бойынша мақсат, міндеттерді анықтау.

Оқытудың озық әдіс- тәсілдерін, ақпараттық - коммуникациялық технологиясын меңгеру.

Сапалы білім берудің бағыттарын анықтау.

 

ІІ. Іс-әрекеттер кезеңі: 2017-2018 оқу жылы

Міндеттерді орындау жолдарын таңдау.

Іс-әрекеттерді ұйымдастыру және оны жүзеге асыру.

Сапалы білім берудің мазмұнын қамтамасыз ету.

Тұлғаға бағытталған білім ордасының негізгі критерилерін жасау.

 

ІІІ. Нәтижені шығару кезеңі: 2018-2019 оқу жылы

Орындалған іс-әрекеттердің нәтижесін талдау, тарату.

Күтілетін нәтиже: Құзіреттілігі қалыптасқан жеке тұлға дамыту

Жұмыс түрлері

Орындалу

мерзімі

Жауаптылар

Қадағалау

 

 

Ұйымдастыру-талдау жұмысы.

 

 

2.

Нұсқалық-әдістемелік хатымен танысу;

Тамыз

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ӘБ отырысының хаттамасы

 

 

 

 

 

 

3

ӘБ 2015 -2016 оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту

Тамыз

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш

 

4.

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытуда қажетті нормативтік құқықтық құжаттармен, оқу бағдарламасымен танысу

Тамыз

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш.

 

5.

Стандартқа сай құрылған күнтізбелік жоспармен танысу

Тамыз

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш.

 

6.

2017-2018 оқу жылында өтетін шараларды қарастыру және бекіту

Тамыз

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш.

 

7.

ӘБ жұмысын жаңа оқу жылына жоспарлау

Тамыз

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш.

 

8.

Заман талабына сай факультативтік сабақтарды таңдау

Тамыз

Мұңайтбас Ө.О Кенжебаева Т.Ш.

факультативтік сабақтардың жоспары

 

9

 

Мектепшілік, аудандық, облыстық деңгейде өтетін шараларды қарастыру

Қыркүйек

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш.

 

 

10.

 

Аттестациядан өтетін мұғалімдердің жоспарын қарастыру;

Мұғалімнің өз білімін жетілдіру жоспары

Қыркүйек

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш.

Есеп беру. Портфолио

 

11.

Мұғалімдердің білімін жетілдіру курсына қатысуын ұйымдастыру

Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пән мұғалімдерінің олимпиадасы;

 

Аттестаттаудан өтетін мұғалімдердің сабағына қатысу

жыл бойы

 

 

 

 

 

Оқу ісінің меңгерушісі

 

 

 

 

Мұғалімдердің теориялық білімдерін практикада жүзеге асыру қызметін бағалау. (ӘБ мұғалімдер есебі бойынша).

 

12

ОЖСБ,ҰБТ-ге дайындық бағдарламасы; Жоғары сынып оқушыларын ҰБТ-ға дайындау жұмысы

(жыл бойы)

Оқу ісінің меңгерушісі

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш

ОСЖБ,ҰБТ-ге дайындық жұмысының жүйелілігін бағалау. Аналитикалық, статистикалық есеп, жедел хабарландырулар

 

13.

Пән бойынша әдістемелік зерттеу жұмысының тақырыптарын анықтау

қыркүйек

 

ӘБ мұғалімдері

Кенжебаева Т.Ш.

мұғалімдердің әдістемелік жұмысының жоспары

 

14.

 

Оқушылардың тоқсан, жартыжылдық, жылдық білім сапасы бойынша қорытынды.

Әр тоқсанның соңында

Қорытындыны талқылау. Есеп беру

 

15.

 

Мұғалімдердің өзара сабаққа қатысуын ұйымдастыру.

жыл бойы

ӘБ мұғалімдері.

Мұңайтбас Ө.О Кенжебаева Т.Ш.

Өз сабағын талдау

 

16.

Дарынды балалармен жұмыс:

а) үйірме, факультатив, элективті курс жұмысы

ә) мектепшілік олимпиада өткізу, құрамасын жасақтау

б) Интеллектуалды марафондарға қатысу.

в) ғылыми – зерттеу жобаларының байқауы

г) «Қонаев оқуларына» қатысу

е) оқырмандар байқауы ,

«Кітап күнін» ұйымдастыру.

ж) әр түрлі тақырыптағы шығармалар байқауы

з) Махамбет, Абай оқулары

Жыл бойы

 

 

Қараша

 

 

 

 

Наурыз

 

 

Қаңтар

 

Сәуір -Мамыр

ӘБ мүшелері

Мұңайтбас Ө.О

Кенжебаева Т.Ш

 

Ақшабаева Г.Б

Мұхатаева Ә.Ә

Тұрғымбаева Қ Тасымова А.Ж

Валиева А.Б

Кенжебаева Т.Ш

 

Мақашева А.К

Тасымова А.Ж

Рахимова А.Қ

Мұңайтбасова А

Олимпиада,конкурс,

халықаралық ойындарға қатысу

 

17.

Ашық сабақтар, іс-шаралар, қазақ тілі апталығын өткізу кестесін құру

Қараша

ӘБ мұғалімдері.

Кенжебаева Т.Ш.

Оқу-тәрбиелеу жұмысында шығармашылық тенденцияның тиімділігін бағалау.

 

18

Ұстаздардың білім көтеру жұмыстары бойынша есебі

Жыл бойы

ӘБ мұғалімдері.

Баяндама

Материалдар

 

 

ӘБ мұғалімдері.

 

Баяндама

Материалдар

 

 

19

Оқушы дәптерлерінің сапалы тексерілуін бақылау.

5-11 сыныптар аралығындағы дәптер жүргізу және тексеру жұмысын ұйымдастыру

Жыл бойы

ӘБ мұғалімдері

Мұңайтбас Ө.О.

Оқушы жұмысының жүйелілігін бағалау

Аналитикалық, статистикалық есеп.

 

20

Үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс:

а) пән бойынша қосымша сабақтар ұйымдастыру

ә) Ата – аналармен жұмыс жүргізу

б) үлгерімі төмен оқушылармен жұмыс жүргізу

 

Жыл бойы

Пән мұғалімдері сынып жетекші лермен бірге

Мұқатаева Ә

Валиева А.Б

Тұрысбекова А.С

Қошаметова Ж.Ж

Кенжебаева Т.Ш

Жұмыс жоспарлары.

Мониторинг.

 

Оқудын әдістемесі мен теориясы бойынша мұғалімдердің

зерттеу жұмыстары

1

Әдістемелік – педагогикалық әдебиеттерге шолу, өз білімін көтеру бойынша есеп.

Қараша

Желтоқсан Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір

Ақшабаева Г.Б

Мұхатаева А.А

Макашева А.К

Мустафина З.Ж

Мұңайтбасова А.Ө

Рахимова А.Қ

Кенжебаева Т.Ш

ӘБ отырысындағы баяндамалар, коучинг.

Мұғалімнің портфолиосы

2

Мұғалімдердің өзара тәжірибе

алмасу жоспар –кестесі бойынша жұмыстар

 

Жыл бойы

Мұңайтбас Ө. О.

Кенжебаева Т.Ш

 

Презентация, баяндама.

Дөңгелек үстел. Коучингтер

4

Кафедра ішіндегі семинарлар

«5-7 сыныптағы жаңаша білім беруді жоспарлау»

Қыркүйек

Қаңтар

Мұхатаева А.А

Валиева А.Б

Семинар

Дөңгелек үстел. Коучингтер

 

5

Мұғалімдердің жұмыс сапасын бағалау, рейтинг

Қаңтар

Мамыр

Мұңайтбас Ө. О.

Кенжебаева Т.Ш

 

мониторинг

 

6

ҒӘК – те шығармашылық есеп

Наурыз

Ақшабаева Г.Б

Мұхатаева А.А

Шығармашылық есеп

Шеберлік сынып

Оқушылардың ББД сапасын бақылаудыұйымдастыру

1

Жылдық диагностикалық

бақылау жұмыстарын түзу,

бекіту, өткізу кестесін жасау

Тамыз

Мұңайтбас Ө.О

Кенжебаева Т. Ш.

 

2

Өзара сабаққа кіру

Жыл бойы

Кафедра мүшелері

 

3

5 – 7- сыныптардағы оқу

жылдамдығын тексеру

Қазан

Сәуір

Ақшабаева Г.Б

Мұхатаева А.А

Рахимова А.Қ

Тасымова А. Ж

Мұңайтбасова А.Ө

4

Оқушылардын оқу жүктемесінің деңгейін анықтау, жазба жұмыстарын нормасын тексеру.

 

 

Мұңайтбас Ө. О.

 

5

 

Емтихан материалдарын дайындау, бекіту

 

Кенжебаева Т.Ш

Валиева А.Б

Мұстафина З.Ж

 

 

 

Оқыту-әдістемелік жұмыс

Әдістемелік отырыс №1

2. Әдістемелік нұсқау хатпен танысу;

3.ӘБ 2017 -2018 оқу жылына жұмыс жоспарын бекіту;

4.«Қазақ тілі әдебиеті пәні бойынша жиынтық бағалауды жүргізу жолдары»

(Валиева А.Б, Мұхатаева А.А )

5. Тілдер күніне арналған іс-шараны ұйымдастыру

Тамыз

ӘБ мұғалімдері.

Кенжебаева Т.Ш

 

(ӘБ мүшелері)

ӘБ отырысының хаттамасы

ӘБ отырысы №2

1.ҰБТ және ОЖСБ-ға дайындық. ( Ақшабаева Г. Б. Тұрғынбаева Қ. А)

2 Пәндік онкүндікте сабақтардың сараптамасы

3. Оқушыларды олипиадаға дайындау (Кенжебаева Т.Ш)

4 Оқушы дәптерлерінің сапалы тексерілуі. Нөлдік үзік қорытындыларын талдау

5. I тоқсан қорытындысы

Қараша

(ӘБ мүшелері)

Оқу сапасын көтеруді оқушылардың тиімді әдіс жұмысы жүйесін бағалау. (Әдістеме материалдары)

ОСЖБ-ға дайындық жұмысының қорытындысын шығару. (кесте, диаграмма, есеп).

ӘБ отырысы №3

 

1. Олимпиада қорытындысы

2. Оқушылардың диалогты және монологты сөйлеуін дамыту (Макашева А.К) 3. 3.

3. Критериалды бағалау – сапалы білім негізі (Кенжебаева Т.Ш)

4. З.Ж Мустафина өз білімін көтеру тақырыбы бойынша есебі

5. II тоқсандағы сынама тест бойынша есеп. ( Тұрғынбаева Қ. А)

6. II тоқсан білім сапасы есебі.

Қаңтар

ӘБ мұғалімдері.

Кенжебаева Т.Ш

 

Өзара қатынасу сабақтары есебін бағалау.

Сынама тест дайындық жұмысының қорытындысын шығару. (кесте, диаграмма, есеп).

 

коучинг

 

ӘБ отырысы №4

1. Коучинг «Эссе жазудағы тиімді әдіс тәсілдердің жолдары қандай? » Ақшабаева Г.Б

2 .Рахимова А.Қ өз білімін көтеру тақырыбы бойынша есебі

3. III тоқсан қорытындысы. Емтихан материалдарын дайындау, талдау, бекіту

4. Наурыз мейрамына арналған мектепшілік жұмыс жоспарының қортындысы

Наурыз

 

 

 

 

 

 

 

 

ӘБ мұғалімдері.

Кенжебаева Т.Ш

 

ӘБ отырысының хаттамасы

 

Дөңгелек үстел

ӘБ жұмысы №5

1. ҰБТ тапсыруға дайындық есебі

2. Күнтізбелік жоспар бойынша тақырыптардың орындалуын тексеру.

3. Директорлық бақылау жұмыстары, оның қортындысы.

4. 2017- 2018 оқу жылындағы жұмысы.

Жоспарланған іс-әрекеттердің мықты және олқы тұстарына сараптама жасау, оны жетілдіру жолдарын қарастыру SWOT талдау

Мамыр

ӘБ мұғалімдері.

Кенжебаева Т.Ш

 

ӘБ отырысының хаттамасы

 

 

 

 

Пән бойынша сыныптан тыс іс-шаралар

 

1. Тілдер күніне арналған мектепішілік іс-шаралар

қыркүйек

 

ӘБ мұғалімдері.

 

Сайыстар,салтанатты жиын,сценарий.

2. Ұстаздар күні

қазан

Валиева А.Б

Кошаметова Ж.Ж

Рахимова А.Қ

3. «Тәуелсіздік күні» жалпы мектеп іс-шараларын ұйымдастыру

желтоқсан

 

Мұңайтбас А.Ө

Аналитикалық анықтама

Ана тілі күні

 

 

ақпан

 

Ақшабаева Г.Б

Тасымова А.Ж

Мұхатаева А.А

Аналитикалық анықтама

4 « Армысың, Әз Наурыз!»жалпы мектеп іс-шараларын ұйымдастыру

 

Наурыз

Тұрысбекова а.С

Мустафина З.Ж

Аналитикалық анықтама

5.1- Мамыр ынтымақтастық пен бірлік күні

Сәуір

Мамыр

Мұхатаева А.А

Ақшабаева Г.Б

Сайыстар,салтанатты жиын,сценарий

Педагог кадрларының кәсіби біліктілігін арттыру

 

1.Біліктілігін жетілдіру мақсатында мұғалімдердің әдістемелік тақырыбы бойынша жеке жұмысы.

Жыл бойы

ӘБ мұғалімдері

Толықтырулар.

«Үздік мұғалім» конкурсына қатысу

Қазан

Қошаметова Ж.Ж

 

Әдістемелік жаңалықтар бойынша тәжірбие алмасу.

қаңтар

ӘБ мұғалімдері

Жоспар

баяндамалары

Аттестациядан өтетін мұғалімдердің портфолиосы фестиваліне қатысу

Желтоқсан

Ақшабаева Г.Б

Портфолио

Әдістемелік жаңалықтар бойынша тәжірбие алмасу.

қаңтар

ӘБ мұғалімдері

Жоспар

баяндамалары

3 Озық іс-тәжірибені тарату

 

сәуір

Мұхатаева А.А ӘБ мұғалімдері

Әдістемелік жұмыс нәтижесі

4.«Әдістемелік» өз жетістігімен бөлісу. (қызықты сабақтар, жұмыстар).

мамыр

ӘБ мүшелері

Аналитикалық есеп

Категория: Қазақ тілі және әдебиеті ӘБ

 

Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының 2017-2018 оқу жылындағы жұмыстарының қорытындысы.

Автор: admin от 25-06-2018, 22:39, посмотрело: 135

0

Қазақ тілі мен әдебиеті кафедрасының 2017-2018 оқу жылындағы жұмыстарының қорытындысы.

Қазақ тілі және әдебиеті кафедрасында 2017-2018 оқу жылынды кафедрада 14 мұғалім жұмыс істеді. Мұғалімдер жыл бойы әр түрлі іс-шараларды атқарып, аудандық, мектепішілік семинарларға қатысып, өз білімін жетілдіру және жаңартылған білім мазмұны курстарында болды, оқытудың белсенді әдіс-тәсілдерін үйреніп, оларды өз сабақтарында қолданды.

Осы оқу жылындақазақ тілі пәні бойынша ж/с 4 мұғалім,I/с 6 мұғалім,II/с 3 мұғалім, санаты жоқ 1 мұғалім жұмыс істеді. Биылғы оқу жылында ж/с растауға бір мұғалім (Кенжебаева Т.Ш.), жоғары санатты растауға бір мұғалім (Ақшабаева Г.Б ұсыным берді.

2017-2018 оқу жылынында нәтижеге бағдарланған әдістемелік жұмыс ұйымдастырылды, жоспары құрастырылып, іс жүзіне асты. Әдістемелік жүмысты ұйымдастыруда төмендегі бағыттар басшылыққа алынды:

1. Мектеп мүғалімдерінің біліктілігін көтеру жүйесі, педагогтық шеберлікті, кәсіптік деңгейін жоғарлатуға бағытталған және педагогтарды шығармашылық потенциалын көтеруді көздейді.

2. Мектептің әдістемелік қызметін жетілдіру – ол педагогтардың кәсіптік дамуын қолдауға арналған.

3. Озық тәжірибені оқып үйрену, тарату.

4. Педагогтардың жаңашыл қызметтері – мектептің оқыту үрдісінің сапасын көтеруге және мұғалімдердің ғылыми-педагогтық қызметтерін жандандыруға бағытталған.

Бұл жұмыс мектептің негізгі әдістемелік мәселесін іске асыруға бағытталған.

Мектептің әдістемелік жұмысын басқарудың жағдайын жақсарту мақсатында оқу жылының басында кеңестің жұмыс жоспары жасалынды.

Тамыз, қараша айларында өткен отырыста төменгімәселелер қарастырылды:

- 2017-2018 оқу жылының әдістемелік нұсқаухатпен таныстыру;

- педагогикалық қызметкерлерді аттестаттау ережелерімен таныстыру;

- оқыту және тәрбиелеу нәтижелерін мониторингілеу;

- пән апталығының қорытындысы;

- ӘБжұмысы;

- педагогикалық технологияларды қолдану әдісі арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру;

- интерактивті тақтамен жұмыс, компьютерлік сауаттылық;

- дарынды балаларжұмысының қорытындысы.

Әдістемелік бірлестіктің отырыстары өзуақытында өтіп тұрды. Онда 2017-2018 оқу жылына арналған мұғалімдердің күнтізбелік жоспары талқыланып бекітілді. Әдістеме бірлестіктің жылдық жоспары, үйірме, таңдау пәндерінің жоспарыталқыланып, бекітілді. Әдістемелікотырыста пән апталығы, пәндік олимпиада материалдарын дайындау, озық іс-тәжірибемектебімен танысу, ашық сабақтардыңжоспары, дарынды оқушылармен жұмыс, пед.оқулары тақырыбы, аттестация, курстары жайында және басқа да атқарылатын жұмыстартуралы қаралып, есеп берілді.Мұғалімдердің педагогикалық шеберлігінжәне оқушылардың өнерін, дарынын көрсететін жұмыстың түріне пән апталықтарын өткізужатады. Оларды өткізу жоспарыжылдың басында жасалынды.

Кафедраның проблемалық тақырыбы: Білім берудің сапасын көтерудің көзі ретінде біріктірілген әрекеттестік арқылы қазақ тілі мұғалімдерінің кәсіби шеберлігінің дамуын басқару.

Қыркүйек айында Қазақстан халықтарының тілдері мерекесінің онкүндігіне қазақ тілі және әдебиеті кафедрасымұғалімдерінің түрлі іс-шаралар өткізді.

Мақсаты: Оқушылардың мемлекеттік тілге деген сүйіспеншілігін арттыра отырып, ұлтжандылыққа, мәдинеттілікке, парасаттылыққа, адамгершіліккебаулу. Сонымен бірге ұлтаралық қарым-қатынас пен қоғамдық келісімді реттеудің бірі және еліміздің тәуелсіздігінің 25 жылдығында қол жеткен жетістіктерін насихаттау. Мемлекеттік тілді дамытуда, мәртебесін көтеруде белсенділік таныту.

Тіл мерекесін 19 қыркүйек күні қазақ тілі пәні мұғалімдері Г.Ақшабаева мен А. Мұхатаева аудандық көлемдегіүйымдастырылған іс-шарамен бастады. Дөңгелек үстел «Жаңғыру бағытындағы мемлекеттік тілдің рөлі мен ағылшын тілінің қажеттілігі» атты ауқымды тақырыпта өтті. Дөңгелек үстелге мектеп әкімшілігі, 10-11 сынып оқушылары , ата-аналар, мұғалімдер қатысты. Ортаға салынған әр мәселе өз шешімін тапты. Әр топ өз ойларын ортаға салып, еркін пікір алмасты.

23 қыркүйек күндері қазақ тілі кафедрасының мұғалімдері Мақашева А.К.,Тургумбаева Қ.А, Мустафина З.Ж . ұйымдастыруымен «Тіл мерекесі –достар мерекесі» атты іс-шаралар, 29 қыркүйекте 7б, в сыныптарында ашық сынып сағаты өтті. Сабақтан тыс өткізген әдеби кештер өз орнын табуда. Кештер мен сабақтар тақырыпқа сай, мазмұны терең, жоғарғы деңгейде өтті. Оқушылардың сөйлеу мәнері өте жақсы. Балалардың жақсы дайындықпен келгендері көрініп тұр. Мұғалімдердің еңбегі зор. Бір-біріне ұқсамайтын, мағынасы мен ауқымы кең.

Тіл мерекесі мектебімізде жоғарғы деңгейде өтті. Барлық мұғалімдер бір кісідей ат салысты.

Қазақ тілі және әдебиеті кафедрасының мұғалімдерінің жетістіктері туралы айтар болсақ Ө.О. Мұңайтбас жаңаша білім беру мазмұны бойынша облыстық семинарда жасаған баяндамасы үшін сертификат алды.Республикалық КИО олимпиадасынақатысып I орынды алды Оқушылары республикалық «Абай» оқуларында 9а сынып оқушысы А. Жақсымбетова 2 орын алды. Республикалық ҰИО олимпиадасына 9а сынып оқушылары С.Нупесбай, А. Смағұлқатысып II орынды алды. 9а сынып оқушысы М. Тұрлыбай аудандық ғылми жобаға қатысып облысқа жолдама алды. Республикалық басылымда мақаласы жарияланды.

Кенжебаева Т.ШРеспубликалық семинарларға қатысып сетификаттар алды. Республикалық КИО олимпиадасына қатысып II, I орынды алды. Оқушылары Олимпиада көрсеткіші бойынша аудандық олимпиадаға 11 сынып оқушысы Аджиманбетова Мадина II орын, 9 а сынып оқушысы Жұман Аружан II орынға ие болды. «Абай оқуларына» қатысқан 8в сынып оқушысы Сурина Мария үшіншіорынды иеленіп дипломмен марапатталды. Республикалық КИО олимпиадасына қатысқан 9 в сынып оқушысы Максимов Никита және 8 в сынып оқушысы Жаксумбетова Аружан 3 – орын, 11 б сынып оқушысы Юрчук Дима 2 – орын алып, дипломмен марапатталды.

Ақшабаева ГүлмираБақырбайқызы Республикалық КИО олимпиадасына қатысып екі рет I орынды алды. Оқушы жетістіктері: Республикалық қашықтық олимпиадасында І дәрежелі дипломмен марапатталды. Ең үздік ғылыми жоба ІІІ Республикалық ғылыми жұмыстар сайысында Бектұрсын Аружан ІІІ орынмен марапатталды. Ақбота интелектуалды марафон жарысында 9 оқушы І орынмен марапатталса, ІІ орынмен екі оқушы марапатқа ие болды. Мадақтама қашықтық олимпиадасынан ІІ орынға иеленді. НИО –дан 20 оқушы І дәрежелі дипломмен мараппатталды.

Баспалар: мерзімді баспасөз басылымына қосқан үлесі үшін грамотаға ие болды. Тәуелсіз ел жастары Республикалық конференцияда алғыс хатқа ие болған. Баслым «Қазақ тілі мен әдебиеті» ғылыми әдістемелік журналға үздік ашық сабағы жарияланды.

Мухатаева Амина Абдуалиевна 2017-2018 жыл – «Тәуелсіз ел жастары» қоғамдық қорының ұйымдастыруымен өткен республикалық жас оқырмандар конференциясына қатысып, баяндама жасаған белсенді дарынды оқушыны дайындағаны үшін алғыс хатпен марапатталған. 2017 жыл – «Кырчын» балалар журналының ұйымдастыруымен өткен «Бақыт деген...» атты оқушылардың халықаралық эсселер байқауына қатысқан, ой оралымдары мен жазу шеберлігі бойынша үздік атанып, жеңімпаз болған дарынды оқушыны дайындағаны үшін Құрмет грамотасымен марапатталған. «Назарбаев Зияткерлік мектептері» ДББҰ Педагогикалық шеберлік орталығы әзірлеген «Тәжірибедегі рефлексия» жалпы білім беретін мектептердегі педагогикалық кадрларының кәсіби даму бағдарламасы бойынша 80 академиялық сағат көлеміндегі мектеп тренерлерін оқыту курсын аяқтады. Мерзімді баспасөз басылымы ұйымдастырып отырған білім беру жүйесіндегі іс-шараларға қосқан үлесі мен шығармашылық табыстары үшін грамотамен марапатталған. 7-сынып оқушысы Сатыбалды Аружан аудандық «Абай оқулары» байқауында«Жас ақын» номинациясы бойынша ІІ орынмен марапатталды. «Кенен оқулары» байқауында 7-сынып оқушысы Мырзахан Мәди бас жүлдені иеленді. «Тәуелсіз ел жастары» қоғамдық қорының ұйымдастыруымен өткен республикалық жас оқырмандар конференциясына қатысып, баяндама жасап, белсенділік танытқаны үшін сертификатпен марапатталды. КИО олимпиадасында екі кезеңінде де І орынмен Мухамади Әсем, Молдажанова Аружан марапатталды. НИО-дан 20 оқушы І дәрежелі орынмен марапатталды. 2017-2018 жылы қашықтық олимпиадасынан екі рет І орынмен марапатталды. Баспа: КазГУ –де өткен ғылыми конференциясында «Оқу сауаттылығы» атты мақалам жарық көрді.

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі Валиева А.Б. аудандық семинарға қатысып сертификат алды. Қазақ тілі пәнінен КИО олимпиадаға қатысып, үшінші дәрежелі Дипломмен марапатталды. Тараз қаласында өз білімін жетілдіру курсын өтіп, сертификатқа иеленді. Савилова Алина «Тіл халықтың жаны» аудандық атты байқауында 1 орынға иеленіп диплом алды.

Макашева А.К 1)«педагог пен баланың өзара қарым-қатынасында тең құқықтылық принципын сақтау, балалар мен педагогикалық жұмысты тұлғалық-бағдарлы тұрғыда ұйымдастыру» атты ғылыми-практикалық конференциядағы І-дәрежелі дипломмен марапатталды. 2)КИО қашықтық олимпиадаға қатысып І-дәрежелі диплом, 3)НИО қашықтық олимпиадаға қатысып І-дәрежелі диплом, 4)«Талант әлемі» -мерзімді баспасөз басылымы жүйесіндегі іс-шараларға қосқан үлесі үшін грамотамен марапатталады. 5) КИО қашықтық олимпиадаға қатысып І-дәрежелі дипломмен Заманова Фатима марапатталады.6) КИО қашықтық олимпиадаға қатысып ІІ-дәрежелі дипломмен Ерофеева Арина марапатталады.

Қ.А. Тургумбаева Қазақ тілі пәнінен КИО қашықтық олимпиадаұға қатысып бірінші дәрежелі Дипломмен марапатталды. Респупликалық«Алгаритм» байқауына қатысып үшінші дәрежелі дипломмен марапатталды.

Ж.Ж Қошаметова «Ер есімі –ел есінде» 5д сыныбындағы сабағы «Мәңгілік ел» журналына басылып шығып алғыс хатпен марапатталды. Мұғалімдер арасында өткен «КИО» олимпиадасында күзгі кезеңінде 2-орын, көктемгі кезеңінде 1-орын. Елбасымыздың рухани жаңғыру бағдарламасы аясында мұғалімдер арасында өткен пән олимпиадасында 3-орынды иеленді. «Елбасымыздың рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында жоғарғы тағылымы бар баяндамасы үшін 1-ші дәрежелі диплом Білімгер сайтына сабақ жариялағаны үшін сертификат пен қүрмет грамотасымен марапатталды.«Ғұмырдария» байқауы көркем сөз шеберлігі номинациясында 6 д ог оқушысы Яковлева Любовь 2-дәрежелі дипломмен мұғалімі –алғыс хатпен марапатталды. Тәуелсіздік – тірегім: Елбасымыздың рухани жаңғыру бағдарламасы аясында мәнерлеп оқу номинациясы бойынша 6д ог сыныбының оқушысы Асанов Айдын 3-орынмен марапатталды «Нио» интернет олимпиадасында Князькина М.8г; Ященко Н 6д ог; Ташенова А. 6 д ог 2,3 дәрежелі дипломмен марапатталды.

З.Ж.Мустафина мүғалімдер арасында өткен КИО олимпиадасына күзгі кезеңінде ІІІ орын иеленді. 2018 жылдың 15 мамыр айында Отбасы мерексіне орай ұйымдастырылған мектепішілік ән байқауында «Шығармашыл отбасы» номинациясымен марапатталды. 2018 жылдың қаңтар айында оқушылар арасында «Алтын ұрпақ» білім беру орталығының ұйымдастыруымен өткізілген «Абай – өмір мұрасы» тақырыбында өткізілген байқауда төмендегі оқушылар 8 «Г» орыс сыныбынан Архипова Валерия ІІІ дәрежелі диплом, Власов Алексей ІІ дәрежелі дипломмен марапатталды. Оқушылар арасындағы НИО, КИО күзгі кезеңдерінде 7 «Д» сынып оқушысы Әлімбай Айым ІІ дәрежелі және қатысқаны үшін сертификаттармен марапатталды. Күзгі КИО олимпиадасында 6 «Е», 7 «Д» сынып оқушыларынан 6 оқушы қатысқаны үшін сертификатпен марапатталды. Жалпы 2017-2018 оқу жылында оқу сапасы 48%-дан-95%-ға , үлгерім 100%-ды құрады.

Жас маман Г. Төлеуова 2018 жылдың 15 мамырында аудандық «Мағжан оқулары» байқауына қатысып, І орын иеленді. Мәдениет және тілдерді дамыту орталығынан алғыс хатпен марапатталды. 2018 ж Көктемгі КИО қашықтық олимпиадасына 5 «В» сыныптарынан 5 оқушы қатысып сертификатпен марапатталды.

Тұрысбекова А.С мұғалімдерге арналған ҰҚО қатысып, І дәрежелі дипломмен марапатталды. Қараша айында Республикалық қашықтық олимпиадаға қатысып,ІІ дәрежелі дипломмен марапатталды. ҰҚО бойынша 5 оқушы олимпиадаға қатысып,оның ішінде мына оқушылар:Молотов Таир, Карабаева Алина ,Сулейманова Хатидже І дәрежелі дипломмен марапатталды. Харлова Дарья,Янцен Алина ІІ дәрежелі дипломмен марапатталды. Осы аталған қашықтық олимпиададан 5 оқушыны қатыстырғаны үшін Алғыс хатпен марапатталды.Қаңтар айында «Алтын Ұрпақ» орталығы ұйымдастырылған «Дарынды суретшілер» конкурсына 7 «Д» сынып оқушысы Янцен Ангелинаны қатыстырып, І дәрежелі дипломмен марапатталдық.

«Қазақ тілімен әдебиеті» атты республикалық баспадаашық сабақ жариялады және осы баспадан Алғыс хатпен марапатталды. Наурыз айында оқушылар арасында өткен ІІ тур Республикалық қашықтық олимпиададаСулейманова Хатиджені қатыстырып, І дәрежелі дипломмен марапатталды. Оқу жылынқазақ тілі мен әдебиетіпәні бойынша білімсапасы :

60 % үлгерім: 100%

 

ӘБ пән апталығы 14-26 қазанда өткізу жоспарланған болатын.

Жауапты мұғалімдер

Өтілетін сабақтардың тақырыптары

Сыныбы

Ауысым

Мерзімі

Өткізілетін орны

1

Мұңайтбас Өркен Орынбасарұлы

Әдебиет «Біржан-Сара » айтысы

9 а қг

1 сабақ

I аусым

18.10

327к

2

Акшабаева Гульмира Бакирбаевна

Қазақ тілі «Анықтауыш болатын сөз таптары»

8 а қг

3 сабақ

I аусым

18.10

327к

3

Мұхатаева Әмина Әбдуалиевна

Әдебиет «Атамекен-қонысым»

7 ә қг

6 сабақ

I аусым

18.10

327к

4

Тұрысбекова Ақмарал Сүймқұловна

Қазақ тілі «Экологиялық сауаттылық»

3 сабақ

II аусым

18.10

327к

5

Қошаметова Жанна Жанбуршиевна

Қазақ тілі «Қызғалдақты сақтайық»

3 сабақ

II аусым

19.10

327к

6

Макашева Айсулу Касембаевна

Қазақ тілі «Жемістер мен көкөністер»

3 ог

3 сабақ

I аусым

20.10

327к

7

Мұңайтбасова Айнұр Өркенқызы

Қазақ тілі «Дәрумендер – денсаулық кепілі»

7 в

1 сабақ

II аусым

20.10

327к

8

Мустафина Зауреш Жексенбаевна

Қазақ тілі «Қазақстанның экологиялық »

3 сабақ

II аусым

20.10

327к

9

Унербаева Ляззат Кадыркуловна

Қазақ тілі «Қасқыр мен тиін»

5 ог

4 сабақ

I аусым

23.10

327к

10

Валиева Айгүл Бектұровна

Қазақ тілі «Қазақ қонақжай халық»

10 б

3 сабақ

I аусым

25.10

327к

11

Тұрғынбаева Қымбат Амангельдиевна

Әдебиет «М.Жұмабаев»

11 б ог

3 сабақ

I аусым

26.10

327к

12

Рахимова Аида Кайратовна

Қазақ тілі «Менің отбасым тату»

3 сабақ

I аусым

23.10

129к

Сыныптан тыс іс – шаралар

1

Тасымова Арайлым Жапбарқызы

Мағжан Бекенұлы Жұмабаев пен Сұлтанмахмұт Шоқпытұлы Торайғыровтың туғанына 125 жылдығына байланысты «Қасиетін сеземін ана тілдің»

5-11 сыныптар

 

21.10

Жиналыс залы

2

Мұңайтбасова Айнұр Оркенқызы

3

Мустафина Зауреш Жексенбаевна

4

Акшабаева Гульмира Бакирбаевна

ЭССЕ байқауы

9-11 сыныптар

 

21.10

325 к

5

Мұхатаева Әмина Әбдуалиевна

6

Тұрғынбаева Қымбат Амангельдиевна

7

Валиева Айгүл Бектұровна

 

 

Жоспар бойынша сыныптан тыс іс-шара жоспарланған уақытта өткізілді. Іс –шараға пән мұғалімдері өздері дәріс беретін сыныптарды қатыстырып өткізді. Оқушылар іс - шараға қызыға қатысып, өз білімдерін көрсете білді. Пән және Әдістемелік апталықөткеннен кейін І тоқсан соңында болған ӘБ отырысында апталықтың өткізілу деңгейі, өткізілу барысындағы болған кемшіліктері қарастырылып, ұсыныстар жасалды.

Өткізілген ашық сабақтарға мектеп директоры Саргаскаева С.С, директордың оқу ісі жөніндегі орынбасары Мұңайтбас Ө.О, ӘБ мүшелері қатысты.

Ашық сабақтар өткізілгеннен кейін осы сабақтар талданып, мұғалімдер сабақты таңдауы, өткізілуі, қолданылған жаңа инновациялық технологиялар, көрнекі құралдар, оқушылардың сабақтағы белсенділігі, сабаққа қызығушылығы туралы өз ойларын айтып, талқыға салынды.

Макашева А.К 3 г ог сыныбында сыныбында күнтізбелік жоспар бойынша «Жемістер мен көкөністер» атты қазақ әдебиетінен ашық сабақ өткізілді.

Мұңайтбас Өркен Орынбасарұлы әдебиет пәнінен «Біржан-Сара айтысы» тақырыбында ашық сабақ өткізді. Сабақта критериалды бағалау жүйесін қолдана отырып оқушының белсенділігін арттырды,олардың оқу үдерісінде жарыса, бәсекелесе білім алуға қол жеткізеді.

Акшабаева Г.Б мен Мұхатаева А.А сабақтарында оқытудың белсенді әдіс-тісілдерін қалай қолдану керкетігінің маңыздылығын көрсетті.

Мұңайтбасова А.Ө, Тасымова А.Ж және Мустафина З.Ж Мағжан Бекенұлы Жұмабаев пен Сұлтанмахмұт Шоқпытұлы Торайғыровтың туғанына 125 жылдығына байланысты 5-8 сыныптары арасында «Қасиетін сеземін ана тілдің» атты сыныптан тыс іс-шаралар өткізді.

Акшабаева Г.Б мен Мұхатаева А.А 10-11 сыныптар аралығында ЭССЕ байқауын, ал орыс сыныбында Тұрғынбаева Қ.А мен Валиева А.Б «Менің Отаным - Қазақстан», «Елін ойлаған –Елбасы» атты шығармалар байқауын өткізді.

Қараша айында мектепішілік олимпиада өтті. Оған 9 -11 сыныптарының оқушылары қатысты. Жоғары нәтижеге қол жеткізген 5 – оқушы аудандық олимпиадаға жолдама алып, үш оқушы жүлделі орындарға ие болды. 9 – сынып оқушысы Каримова Зарина, 2 – орын, 10 – сынып оқушысы Жұман Аружан, 11 сынып оқушысы Аджимамбетова Мадина 3 – орын алды.

Жаңа оқу жылының басында барлық сыныптарда диагностикалық бақылау жұмыстары алынып, оның нәтижелері кафедра отырысында талқыланды. І тоқсан қорытындысы қараша айында өткен кафедра отырысында қорытыланды. Бұл отырыста оқушылардың үлгерімі мен білім сапасы, 5-7 сыныптардан тексерілген оқу жылдамдығы, 8б сыныбында оқу жылдамдығы төменгі деңгейде екені байқалды. Мұғалімі Рахимова А.Қ, 11-сыныптардағы алғашқы байқау тестілерінің қорытындылары, олимпиада резервтерімен жұмыс барысы туралы айтылды және жазба жұмыстарының нормасы тексерілді.

Қазақ тілі және әдебиеті кафедрасымұғалімдерінің жұмыс дәптерлері мен бақылау дәптерлері жыл бойында тексеріліп отырды. Қорытындысы шығарылып, жұмыстар жасалынды.

Тексеру барысында анықталғаны алдыңғы жылмен салыстырғанда бір жүйеге келгені байқалды.

Қазақ тілі және әдебиеті кафедрасымұғалімдерінің 2017-2018 оқу жылында 5, 6, 7 сыныптар аралығында оқу жылдамдығы тексерудің қорытындысы:

Мұғалімнің аты-жөні

сыныбы

Оқушы саны

Нормаға сай ж/е жоғары

Нормадан төмен

Оқу сапасы

1

Мұхатаева А.А

5а қг

27

26

1

93%

2

Наметова Э.М

5әқг

24

24

0

100%

3

Рахимова А.Қ

20

14

8

65%

4

Төлеуова Г

16

13

3

80%

5

Ақшабаева Г.Б

6ақг

22

16

4

88%

6

Мұхатаева А.А

6ә қг

25

21

4

84%

7

Рахимова А.Қ

20

12

8

54%

8

Айжарикова Ж.

20

15

5

78,9%

9

Мұхатаева А.А

7ақг

22

21

1

94%

10

Мұхатаева А.А

7әқг

22

19

2

89%

11

Рахимова А.Қ

19

10

9

52%

Барлығы Тасымова А.Ж

237

191

45

81,%

 

Оқу техникасын тексеруде 237 оқушы қамтылды. Нормаға сай ж/е жоғары 191 оқушы, яғни 81% құрады. Бірінші жартыжылдықта бұл көрсеткіш 78,% болған. Екінші жартыжылдықпен салыстырғанда 10% өскендігі байқалады.

2017 – 2018 оқу жылында қазақ тілі пәнінен I жартыжылдықтағы директор- лық бақылау жұмыстарының ІI жартыжылдықтағы директорлық бақылау жұмысымен салыстырмалы талдауы

 

Пән мұғалімі

Пәні

Сыны бы

Оқушы саны

ІІ жж директорлық қима нәтижесі

І жж директор лық қима нәтижесі

Айырма шылық

үлг %

сапа %

үлг %

сапа %

1

Ақшабаева Г.Б.

Қазақ тілі

6-А қг

22/22

91

59

 

 

 

2

Мухатаева А.А.

6-Ә қг

25/23

100

70

100

72

0/-2

3

Рахимова А.Қ.

6-Б

20/18

72

55

90

50

-18/+5

4

Айжарикова Ж.Ш.

6-В

24/22

100

41

90

63

+10/-22

5

Валиева А.Б.

6-Г ог

19/18

94

88

97

71

-3/+17

6

Кошаметова Ж.Ж.

6-Д ог

19/19

100

84,2

100

72

0/+12,2

7

Тұрысбекова А.С.

6-Е

12/12

50

50

82

54

-32/-4

8

Мустафина З.Ж.

6-Е

13/11

90

54

54,5

45,4

+35,5/+8,6

9

Ақшабаева Г.Б.

8-А қг

21/18

100

78

100

100

0/-22

10

Айжарикова Ж.Ш.

8-Ә қг

15/14

100

80

100

100

0/-20

11

Толеуова Г.

8-Б

24/22

64

32

91,3

70

-26,3/-38

12

Тұрысбекова А.С.

8-В ог

12/9

100

78

100

66

0/+12

13

Кенжебаева Т.Ш.

8-В ог

11/10

100

100

100

100

0/0

14

Кошаметова Ж.Ж.

8-Г

13/12

100

67

90

63

0/+4

15

Мустафина З.Ж.

8-Г

12/12

83,3

41

63,6

30,7

+20,3/+10,7

16

Кенжебаева Т.Ш.

10-А қг

26/24

100

91

100

90

0/+1

17

Валиева А.Б.

10-Б ог

18/13

100

92

 

 

 

 

2017 – 2018 оқу жылының сәуір-мамыр айларында қазақ тілі пәнінен 5 – 11-сыныптарда директорлық бақылау қималары алынды. Мақсаты: оқушылардың ББД деңгейін тексеру. Оған оқушылардың 261 оқушы қатысты. Бақылау жұмыстары, диктанттар мен тест жұмыстары оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес құрылып, талапқа сай алынды.

І жартыжылдықтағы директорлық бақылау қималарымен салыстырғанда, көрсеткіштің жоғарылағанын байқауға болады: үлгерім – 0,1%-ға көтерілгенімен, сапа – 5,8%-ғатөмендеген.9, 11-сыныптардан ІІ жарты

Категория: Қазақ тілі және әдебиеті ӘБ

 
 

Қазақ тілі мен әдебиеті пән бірлестігі

Автор: admin от 14-04-2017, 23:15, посмотрело: 520

2
 Қазақ  тілі мен әдебиеті пән бірлестігі 

    МО Мақсаты:

Мұғалімдердің педагогикалық және кәсіби шеберлігін, құзырлылығын  және сабақ беру әдістемесін үздіксіз жетілдіру арқылы оқушылардың сапалы білім алуына, шығармашы- лық деңгейінің жоғары сатыға жетуіне ықпал ету.

 

   МО Міндеттері:

  • Мұғалімдердің  оқытудың белсенді әдіс- тәсілдерін негізінде жұмыс  жүргізуіне  жағдай жасау;
  • Мұғалімдерге жаңа педагогикалық технологиялар мен инновацияларды меңгеруге, өз тәжірибесіне енгізуге көмек көрсету;
  • Озық педагогикалық тәжірибелерді зерттеу, үйрену, ендіру;
  • Мұғалімдердің әдістемелік шеберлігін, кәсіби деңгейін арттыру арқылы сапалы білімге қол жеткізу;
  • Ерекше қабілетті оқушыларды анықтап, қабілетіне қарай шығармашылыққа баулу;
  • Үлгерімі төмен оқушылармен үздіксіз жұмыс жүргізу;

 

№1 Дінмұхамед Қонаев атындағы МГ  қазақ тілі және әдебиеті  мұғалімдерінің сапалық құрамы 2016-2017 оқу жылы


№1 Дінмұхамед Қонаев атындағы МГ  орыс сыныптарындағы қазақ тілі пәні  мұғалімдерінің сапалық құрамы 2016-2017 оқу жылы

 

 

Аты-жөні, туған жылы, күні, айы. Санаты алған жылы Еңбек өтілі
1 Мұңайтбас Өркен Орынбасарұлы ж/с-2016 29,1
2 Акшабаева Гульмира Бакирбаевна ж/с-2013 28,1
3 Мухатаева Амина Абдуалиевна І-2016 9,1
4 Тасымова Арайлым Жапбарқызы ІІ-2013 13,8
6 Мунайтбасова Айнур Уркеновна с/з 5
7 Рахимова Аида Кайратовна с/з 7

 

Аты-жөні, туған жылы, күні, айы. Санаты алған жылы Еңбек өтілі
1 Мұңайтбас Өркен Орынбасарұлы ж/с-2016 29,1
2 Акшабаева Гульмира Бакирбаевна ж/с-2013 28,1
3 Мухатаева Амина Абдуалиевна І-2016 9,1
4 Тасымова Арайлым Жапбарқызы ІІ-2013 13,8
6 Мунайтбасова Айнур Уркеновна с/з 5
7 Рахимова Аида Кайратовна с/з 7

Категория: Қазақ тілі және әдебиеті ӘБ

 

Мұғалімдерге арналған коучинг сессиясы

Автор: admin от 5-04-2017, 05:00, посмотрело: 364

0
Оқытудағы жаңа тәсілдер. Диалогтік оқыту дегеніміз не?

Кенжебаева Толғанай Шерахметовна

     Жалпы мақсаты:

     Диалогтің маңызын ашу, сабаққа оқыту нысаны ретінде әңгімелесуді енгізу.

 

     Диалогтік тәсілдердің түрлерін тәжірибеде қолданудағы тиімділігі туралы бағыт-бағдар беру.


 


 

 


Категория: Қазақ тілі және әдебиеті ӘБ, Әдістемелік кеңес

 

Ашық сабақ

Автор: admin от 18-01-2017, 08:55, посмотрело: 253

0

 Оқытушы: Валиева Айгуль Бектурқызы

Сабақтың тақырыбы:Қазақстан аймақтары.Салалас құрмалас сөйлем.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Оқушыларды Қазақстан аймақтарымен таныстырып, салалас құрмалас сөйлемдерді бір-бірінен ажыратуға дағдыландыру              

Дамытушылық:  Оқушыларды қазақ тілінде сауатты жазуға және сөйлеуге үйрету, ойлау мен еркін сөйлеу қабілеттерін дамыту

Тәрбиелік: Оқуышыларды туған жерді аялауға, қастерлеуге  баулу.

Сабақтың түрі: Жаңа

 Көрнекі құралдар: Интерактивті тақта, слайд, тірек сызбалар, дидактикалық материалдар, карталар, кестелер

 Сабақтың байланысы: Геграфия, орыс тілі, тарих.


Сабақ барысы,

уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

І. Ұйымдастыру кезеңі:

 

 

 

 

Психологиялық кезеңі:

Сәлемдесу.

-          Сәлеметсіңдер ме ,балалар

 Тілге енгізу кезеңі.

-Бүгін аптаның қай күні?

-Қазір қандай сабақ?

- Сендер нешінші сыныпта оқисыңдар?

- Біз сегізінші сыныпта оқимыз

- Біз қай ауылда тұрамыз?

-Біз Қордай  ауылында  тұрамыз.

- Қордай  ауылы  қай облыс, ауданда орналасқан?

«Қазақстан» деген сөзді естіген кезде қандай ой келеді. Мысалы: Бәйтерек, Алтын адам, киіз үй, қымыз т.б.

 

 

Оқушылар сұраққа жауап береді

Білу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ Жаңа сабақ

1)Миға шабуыл  жасау

Глобустың суретін көрсетіп, сұрақтар қою

Мынау не?

Глобус не үшін керек?

Глобуста нелер бар?

Глобус пен картанын айырмашылығы неде?

 

2) Балалар, бүгінгі сабақтың эпиграфы     Туған жердей жер болмас,

 Туған елдей елдей болмас.

Осы мақалды қалай түсінесіңдер?

Туған жер, Отан  туралы  қандай  мақал-мәтел білесіңдер?

Қазақстан қандай мемлекет?

Биыл тәуелсіздігімізге қанша жыл болды?

Ой толғау. Өз ойларын айтып, тақырыпты ашып,  сабаққа мақсат қояды.

 

 

 

Мақал-мәтелдердін мағынасын ашады

 

 

 

Түсіну

 

3) Білу, Түсіну

Әр топ өз аймағын қорғайды: батыс, шығыс, оңтүстік, солтүстік  

Семантикалық кестені толтыру

Сөздікпен жұмыс

Қамқорлық-забота

Қазба байлықтары-

полезные ископаемые

Шекара – граница

Шектеседі – граничит

Аймақ – границ

Оқушылар семантикалық картаны толтырып,қорғайды

 

 

Оқушылар жаңа сөздермен сөз тіркестерін, сөйлем құрастырады.

Қолдану

 

 

 

 

 

1-топ «Қабырғадағы роль» әдісі бойынша Қазақстан жері  туралы қызықты мәліметтер табу.

 2-топ  Тірек сөздермен диалог құрастыру (Қырғызстан,Қордай, шекара, Жамбыл, Оңтүстік)

 3-топ Мәтіндегі жай сөйлемдермен салалас құрмалас сөйлем жасау

 

Жұптық жұмысты орындайды.

 

Талдау

 

Салалас құрмалас сөйлемдерге синтаксистік талдау жасау

1.Біз Қазақстанның оңтүстік аймағында тұрамыз, сондықтан біздің қысымыз жылы болып келеді.

2.Әлібек Қырғызстанда тұрады, бірақ оның туған жері – Қордай ауылы

3.Қазақстанның таулы аймақтарында, біресе нөсерлі жаңбыр жауады, біресе қалың туман түседі.

4. Бүгін немесе қар жауады, немесе жаңбыр жауады.

5. Қардың жауғаны сонша: тұрғындар үйлерінен шығамай қалды.

Грамматикалық тапсырмаларды орындайды.

Жинақтау

Қысқа мәтін құрастыру :«Мен Қазақстанның қай жерінде тұрғым келеді ?»

Шағын эссе құрастырады.

Үйге тапсырма:

 

 

}  1.«Мен өз туған жерімнің патриотымын» деген тақырыпқа эссе жазу

}  2. «Туған аймақ» деген тақырыпқа әңгіме құрастыру

}  3.Алты салалас құрмалас  сөйлем құрастыру

Деңгейлік тапсырмаларды орындайды.

Кері байланыс

«Ай» әдісі бойынша кері байланыс жасау

Толық ай. Жартылай ай, Жаңа ай  әдісі бойынша кері байланыс жасайды


Категория: Қазақ тілі және әдебиеті ӘБ